Mercedes vstopa z modelom GLA med manjše cestne terence, ki so zadnje čase sila priljubljeni; začetna cena 29.280 evrov – za bencinski model 200. (Foto: Boris Lenič)
Avtomobili in druge skušnjave

Mercedesa skušata nagovoriti (nekaj) mlajše kupce

Avtomobili in druge skušnjave - ponedeljek, 17.03.2014 ob 09:48
Avtor: Boris Lenič

Pri Mercedesu imajo že vrsto let posebne skrbi; da so njihovi povprečni kupci kar v letih. Zato bosta imela najnovejša predstavnika še posebno nalogo. Nova generacija razreda C in manjši športni terenec GLA bosta morala pritegniti več mlajših kupcev (vsaj pod 50 let) in občinstvo prepričati, da Mercedesova trikraka zvezda ni sinonim za (avtomobilski) konservatizem. To je imel pri oblikovanju novincev nenehno v mislih tudi naš Robert Lešnik, ki je pri obeh poskrbel za dinamičnejši dizajn, precej v nasprotju z dosedanjimi hišnimi pravili. 

Mercedes je z modelom GLA prvič vstopil v vse bolj prodajno zanimivo skupino – kompaktnih cestnih terencev, ki naj bi bili dovolj okretni tako v mestni gneči kot na (blažjem, z različicami 4matic) terenu. V dolžino so ga naredili na 4,42 metra, za prostornejšo notranjost so izbrali 2,70 metra medosne razdalje. Da ne bo preveč požrešen, so mu določili le poldrugi višinski meter, zraven pa najboljšo aerodinamiko v segmentu (Cd 0,29). A je v športni notranjosti dovolj prostora za potnike, pa še 420 do 1.235 litrov prtljage sprejme.

Za vzdržno žejo bodo skrbeli tudi sodobni agregati, sprva dizla CDI 200 in 220 pa bencinska 200 in 250, razen najmanjšega bencinskega tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom 7G-DCT in štirikolesnim pogonom 4matic. Pozneje pridejo še druge motorizacije, manjša (okrog 27.000 evrov), a tudi najbolj zmogljiva AMG (za 55 tisočakov). Torej skorajda za dvojno ceno glede na vstopni model GLA.

Tudi nova generacija najbolj prodajane trikrake zvezde – razreda C je s svojo dinamiko presenetila tradicionalne mercedesovce. Veliko blagih okroglin in domala nič robov s skorajda kupejevsko zaobljeno kabino vzbuja povsem nove emocije. Po maski se razlikujeta osnovni izvedbi: klasična limuzinska je višja, z več kromanimi letvicami in klasično samostojno trikrako zvezdo na motornem pokrovu, bolj športna pa ima veliko zvezdo vgrajeno med dve letvici na motorni rešetki. Po novem bo tudi mogoče lažje sestaviti različne izvedbe opreme, ki so se doslej pogosto izključevale. Vsekakor je tudi notranjost bolj mladostna in dinamična.

Po današnjih navadah so novi C podaljšali za skoraj decimeter na 4,67 metra, za 8 cm je daljše medosje (2,84), v limuzinski prtljažnik gre 480 litrov tovora. Vendar je avto za sto kilogramov lažji od predhodnika, kar pomaga k petini nižji porabi. Tudi ta novinec se je sprva pripeljal le s tremi motorji (dizelski 220, bencinska 180 in 200), a sledi še precej bogata motorna ponudba, s C63 AMG konec leta in prej še tudi hibridna izvedba. Že jeseni pa pride karavanska različica, zraven tudi štirikolesno gnani in hibridni modeli.

novi_mercedes.jpg

Novi GLA je za to skupino vozil relativno nizek, z najboljšim količnikom zračnega upora (0,29) med tekmeci. (Vse fotografije: Boris Lenič)

notranjost_gla.jpg

Notranjost GLA je v Mercedesovi maniri, s terenskim pridihom (osrednji prikazovalnik), vse je na dosegu roke, ugaja skoraj navpičen volan.

razred_c.jpg

Razred C, z začetno ceno 32.480, naj bi s svojo dinamično podobo in sodobno tehnologijo začel nagovarjati nekaj mlajše kupce.

kupejevska_linija.jpg

Kupejevska linija poudarja zadnji del novega razreda C, a je v njem kar spodoben prtljažnik – 480 litrov.

mercedes_s_razred_coupe.jpg

Glavna Mercedesova zvezda pred dnevi na sejmu v Ženevi je bil vrhunski coupe razreda S, ki kmalu pride tudi v Slovenijo.  

Komentarji
  • sobota, 19.07.2014 ob 09:15
    9yzUGA Thanks again for the blog article. Really Great.
  • nedelja, 22.03.2015 ob 07:59
    NlmaxN wawcuhjcjnwf, [url=http://jchkykumyxpt.com/]jchkykumyxpt[/url], [link=http://gpxsazawsbqt.com/]gpxsazawsbqt[/link], http://hjwnuvlkomga.com/
  • ponedeljek, 03.08.2015 ob 10:28
    V9wfk8 Im no professional, but I believe you just made an excellent point. You obviously know what youre talking about, and I can actually get behind that. Thanks for staying so upfront and so honest.
  • četrtek, 03.09.2015 ob 13:03
    DYpIam Im thankful for the blog article. Keep writing.
  • ponedeljek, 19.10.2015 ob 06:03
    iDHz2u Major thankies for the article post.Thanks Again. Awesome.
  • petek, 25.12.2015 ob 21:42
    PMmWzf nsjymcvenyhz, [url=http://ilupmmdakiec.com/]ilupmmdakiec[/url], [link=http://shskasezuflv.com/]shskasezuflv[/link], http://xynqcpeloafc.com/
  • četrtek, 31.12.2015 ob 14:27
  • četrtek, 31.03.2016 ob 13:07
    lGQ6Lq Really informative article. Keep writing.
  • sreda, 06.04.2016 ob 12:59
    wBphWJ Its hard to find good help I am regularly saying that its difficult to get good help, but here is
  • petek, 13.05.2016 ob 23:58
    You could definitely see your expertise within the work you write. The world hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to say how they believe. At all times go after your heart.
  • ponedeljek, 16.05.2016 ob 09:53
    o4PaTS Wow! Thank you! I constantly wanted to write on my website something like that. Can I implement a portion of your post to my website?
  • nedelja, 23.10.2016 ob 03:11
    Ciekawe co na to FYM. I Aleksander Åšcios. Uważam, że jest tylko jedno wyjÅ›cie - ujawnić siÄ™ i mówić to co siÄ™ myÅ›li. I niech wydajÄ… dalej swoje miliony na ekspertów. Nie wierzÄ™, że to robiÄ…. Musieliby być skÅcyozon„mi durniami.
  • sreda, 25.01.2017 ob 18:41
    IeGxBH ajxfniyxrboy, [url=http://klvaesgcmpxh.com/]klvaesgcmpxh[/url], [link=http://bxydtxiryynb.com/]bxydtxiryynb[/link], http://fqnjtgnclkbs.com/
  1. Dodaj komentar